۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۰۸

طرح خیران ‌امنیت ساز برای اولین بار در سرخه اجرا می شود

طرح خیران ‌امنیت ساز برای اولین بار در سرخه اجرا می شود

سرخه - فرمانده انتظامی سرخه با بیان اینکه طرح خیران ‌امنیت ساز برای اولین بار در این شهرستان اجرا می شود، گفت: ۱۲۰میلیون تومان از سوی خیران برای بازسازی پاسگاه ها صرف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی عصر دوشنبه در همایش خیران امنیت ساز سرخه در سالن فرهنگسرای باران این شهر، ضمن بیان اینکه طرح خیران امنیت ساز برای اولین بار در سرخه‌ کلید خورد، تاکید کرد: طرح تحول کوپ (کلانتری ها و پاسگاه ها) با حمایت خیران‌امنیت ساز برای اولین بار در شهرستان اجرا می شود که بهسازی و مرمت پاسگاه ها و کلانتری ها و همچنین تسهیل در ارائه خدمت رسانی بی منت به اقشار مختلف جامعه با کمک خیران در زمره موارد این طرح است.

وی افزود: باپیگیری های انجام شده و همراهی بی دریغ خیران امنیت ساز طی سه ماه گذشته در سرخه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال دو کلانتری و پاسگاه این شهرستان مرمت و بهسازی شده است.

فرمانده انتظامی سرخه گفت: طرح تحول کوپ با کمک خیران امنیت ساز با قوت ادامه‌پیدا خواهد کرد و در آینده نزدیک شهرستان به عنوان پایلوت اجرای طرح تحول کوپ با شعار ارائه خدمت مطلوب در کمترین مدت ممکن و بالاترین کیفیت معرفی خواهد شد.

ارائه خدمات مطلوب اولویت ناجا است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان‌سمنان نیز در این همایش گفت: طی چند سال گذشته در قالب مسائل علمی، نظامی و آموزشی اقدامات‌ مطلوبی در نیروی انتظامی انجام شده اما با توجه به تاکیدات مقام‌ معظم رهبری بیش از توسعه اقتصادی و مادی در نیروی انتظامی باید به سمت‌ پیشرفت‌ معنوی و پایه ریزی اقدامات دین‌محور گام برداریم.

علی عابدینی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مردم از مولفه های اصلی امور و پشتیبان قابل اعتماد نظام ‌جمهوری اسلامی بوده اند که باید در راستای افزایش خدمت رسانی و ارائه خدمات مطلوب گام برداریم.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از ظرفیت های مردم برای پیشرفت و تقویت نیروی انتظامی، بیان داشت:  همانطور که ‌معظم له فرمودند در راستای ارائه خدمات مطلوب و رسیدن به نقطه مطلوب مردم نیز باید با تمام قوا با هر ظرفیت برای پیشرفت و مشارکت در پروژه های انتظامی خدمات رسان به یاری مجموعه نیروی انتظامی بشتابند که حضور خیران امنیت ساز و انجام‌ پروژه های خیری انتظامی در راستای رسیدن به این‌مهم بسیار تاثیرگزار خواهد بود.

کد خبر 4059194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha